Kellie's Castle in 3D

 Kellie's Castle lagi....
kali ni awok nak tunjokkan pade kome...
rupe bentuk Kellie's Castle ni kalo betoi2 dia siap mase tu...
in 3D oooooo....

Batu Gajah
Pandangan hadapan....



Batu Gajah
Pandangan belakang

Batu Gajah
Pandangan daghi atas...
Dan kome tengok keadaan Kellie's Castle sekaghang....

Batu Gajah
Selama ni yang kite tengok daghi jalan beso tu...
sebenonye belakang Kellie's Castle

Batu Gajah
Kesan runtuhan bahagian depan Kellie's Castle


Kellie's Castle - Rare

Uishhh....
udah lame awok idak menulih ni.....
bukan lupe...bukan sengaje...
tapi kekangan koje...
awok pulak bukan jenih yang suke tulih dan biokan dalam draft....
maknenye tulisan awok fresh daghi ladang ...hehehehe..

ok..ok...
awok rase ramai yang tau Kellie's Castle kan???
ceghite pasei Kellie's Castle ni melambak ade di internet ni...
kome taip je nama Kellie's Castle....
kompem kome jumpe..... maknenye awok tak payah le ceghitekan lagi kan?? kan???

tapi awok percaye....
kome tak penah lagi tengok gambo2 rare Kellie's Castle....
gambo2 yang bakei awok tunjokkan nanti ni...
sebenonye kome bulih je tengok bile kome berkunjong ke Kellie's Castle.....

pade yang tak berkesempatan....
awok persembahkan pade kome.....
gambo2 asli yang diberi oleh cucu William Kellie Smith .....
kepade pengurusan baru Kellie's Castle.....

William Kellie Smith

William Kellie Smith

William Kellie Smith

William Kellie Smith

William Kellie Smith
Pemandu, Penjaga Anak dan orang gaji deme....
segak2 pakaian deme ni....
William Kellie Smith
Deme ni golongan bangsawan....
dan selalu buat makan2 dengan kengkawan deme yang ada di Tanah Melayu masa tu...
lebih tepat lagi di Batu Gajah dan Ipoh....

William Kellie Smith
Kellie dan Agnes bersama dengan kereta jenis Malborough yang dipercayai masih ada di garaj Kellie's Castle
William Kellie Smith
Inilah dia William Kellie Smith .....
pemilik sebeno Kellie's Castle yang tak sempat disiapkan.....


Ada satu gambo lagi yang awok tak ambik...
gambo dalam bilik deme....
dan pengurusan Kellie's Castle dan pun mengubah satu bilik di sana...
berdasarkan kepada gambo yang diberi oleh cucu William Kellie Smith ....
awok tak ambik sebab awok tetiba rase seram....

Karnival Lenggong 2013


Karnival Lenggong

Karnival Lenggong

Moh kome kite menghameikan dan memeriahkan majelih......
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss