Perak International Gua Tempurung Eco Challenge 2014








Haaaa..... pada pencinta-pencinta alam semulajadi macam awok ni....
dan juga pencitan aktiviti sukan lasak.......
diatas ada awok letakkan borang penyertaan untuk program Perak International Gua Tempurung Challenge 2014...
acara yang julung kali diadakan ini merupakan acara yang dianjurkan oleh Gua Tempurung Outdoor Camp.....

apa yang menarik pada awok.....
bukan selalu kita dapat menerima Gua Tempurung dari sisi lain....
selalu kita cuma menjelajah dalam Gua Tempurung je kan...
kali ni kita selalu seluruh dan sekitar kawasan Gua Tempurung....

apalagi...
jangan segan2 hubungi nombor yang tertera dibawah sekiranya kome ada pertanyaan dan kemusykilan...
atopon kome nak menghanto borang penyertaan kome dah siap diisi ...
boleh ke alamat yang tertera dibawah......


  
Gua Tempurung Outdoor Camp
31600 Gopeng
Perak  Darul Ridzuan

Syarifah - 012 412 2947
Zuliana - 017 527 1926
Shahlan - 013 508 5014
Kay - 019 451 8380
Borhan - 017 539 9323
Shahril - 012-554 9830
Email : gtac.reservation@gmail.com

1 Response to "Perak International Gua Tempurung Eco Challenge 2014"

  1. menarik ni. tp awok ni kurang fit utk join aktiviti ni.. hehe

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Sembang