Bertudong - Trend ato Wajib???



Diana AMir dengan Siti Nordiana....antaghe artis terbaghu yang bertudong......

Seghonok (seronok) awok dengo due tige menjak ni....
beghebot2 (berebut2) artis pakei tudong....
elok le tu, bende baik ni jangan kite laghang (larang).....
bio kan deme...

macam2 pesyen...
macam stail deme lagham (laram) kan ....
yang Hana Tajima nye,....
yang tudong safiyya nye...

macam2 le....
awok bukan le nak sangke bughok (buruk) bile deme pakei tudong ni...
satu je...
awok tak ndak le deme pakei tu disebabkan deme ikot trend...
bukan sebab wajibnye tutop aughat (aurat) deme....

tak pasei2 le tak dapat pahale...
kan rugi tu!!!!
silap2 dapat dose pulak....

P/S: ehem...ehem...udah bertudong tu....baju usah le ketat pulak ye.....

13 Responses to "Bertudong - Trend ato Wajib???"

  1. harap2nya berpanjangan la kan...biorlah deme nak melaram, sekurang2 bila ada banyak macam pesyen tudung, takde la yg bg alasan pakai tudung nmpk mcm makcik2..hehee

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..kita doakan yg terbaik buat mereka.hr ni bertudung dulu.mana tau esok lusa dia fhm erti menyutup aurat tu apa.br pki longgar sket

    ReplyDelete
  3. Salam Yob,

    Slow and steady Yob, Alhamdulillah ler. Dari takde langsung. Harap2 lebih baik lagi hijab tu nanti.

    ReplyDelete
  4. naluri pompuan nak nampak lawa bergaya, nak wat cane yeop haha

    ReplyDelete
  5. betul tu..skrg ni tgk tudung da jd mcm trend bukan wajib..huhu

    ReplyDelete
  6. kalo ikhlas syukur Alhamdulillah,,tggu pla lpas ni kekal tau x..

    ReplyDelete
  7. diana amer pkai tdong comel kaan awok??

    ReplyDelete
  8. awoookk... tudung mesti la wajib...! zaman skg ni bila ikon bertudung tu terlalu sgt 'diangkat' mcm tu la jadinya... ksian gak kt artis ni,, diorg nk pakai tudung labuh2 (tutup dada) tapi sopnsor, tv protokol x bagi... susseeeeh3x...

    ReplyDelete
  9. nana dah bertudung.. alhamdulillah.. selepas macam2 kontroversi tentang keseksiannya... heeeee

    ReplyDelete
  10. elok da mereka bertudung...tetapi kena belajar lagi tutup aurat yang maca mana Islam sudah tetapkan..jangan terlalu ikut fesyen hingga terdedah pula tempat lain...

    ReplyDelete
  11. harapnya dorg iklas laa..jgn sbb tgk fesyen tdung skang ni yg dh mcm2 n cntik tu sbb dorg nk pakai lak..tepuk dada tanya iman..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss