Kellie's Castle in 3D

 Kellie's Castle lagi....
kali ni awok nak tunjokkan pade kome...
rupe bentuk Kellie's Castle ni kalo betoi2 dia siap mase tu...
in 3D oooooo....

Batu Gajah
Pandangan hadapan....



Batu Gajah
Pandangan belakang

Batu Gajah
Pandangan daghi atas...
Dan kome tengok keadaan Kellie's Castle sekaghang....

Batu Gajah
Selama ni yang kite tengok daghi jalan beso tu...
sebenonye belakang Kellie's Castle

Batu Gajah
Kesan runtuhan bahagian depan Kellie's Castle


5 Responses to "Kellie's Castle in 3D"

  1. takde cita2 nak bangunkan sepenuhnya ke callie castle nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. X boleh Encik Amin A.R..... Sbbnye bangunan warisan ni bukan boleh diusik cmtu je.... Dn deme nk kekalkan rupa terakhir bangunan ni deme jumpe.....

      Delete
  2. Teman terlepas pandang ke entry ni...?rase mcm udah nengok aritu....dr manjung ni nak ke sana dekat je...

    ReplyDelete
  3. owh begini kalau betul siap.. tertanya jugak owner blog ni keja dgn tourism perak ke? bayak bnar info pasai ngeri perok ye

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss