Bonuslink

Errmmm...
dah lama tak menulis ni...
jadi kekok pulak.......
tapi takpe le...
nak lepas rindu menulis.....

ceritanya semalam....
awok ni dah lama guna Shell ....
dan dah lama jugak daftar guna kad Bonuslink....
dan selama guna ni tak pernah lagi reedem point kad Bonuslink...

semalam,
kebetulan awok nak isi minyak di Shell Jalan Pasir Puteh, Ipoh...
saje2 le mintak adik cashier tu tengokkan point yang tak pernah lagi awok tengok...
hasilnya.......

sejak dari 2008 awok guna Bonuslink...
point terkumpul yang awok ada dalam18454 .....
alang-alang dah tau point awok banyak....
terus awok tanya adik tu apa benda yang boleh dituko dengan point awok ni...

jawapan pertama dia....
minyak la bang....
ape lagi...... selamat RM60 awok....
terus guna point isi minyak kereta 'sport' awok tu....

moralnya....
jangan guna kad reward apa2 kalo tak tau pun apa kegunaannya....
hihihi.....terima kasih Bonuslink....







0 Response to "Bonuslink"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss