Program Kucing Angkat


Oh yeee...
Entri ni takde kena mengena dengan aktiviti pelancongan....
tapi atas dasar perikemanusiaan awok nak promosikan program ini...
dan kebetulan.... program berlangsung hari ini.... dari jam 9.30 pagi - 1.00 petang
Program Kucing Angkat ini dianjurkan oleh Majlis Bandaraya Ipoh dan ISPCA ...
Ipoh Society for the Prevention of Cruelty to Animals ......
pada yang suka kucing....ambik peluang ni...
binatang kesayangan Rasulullah S.A.W ni...
bila lagi nak tambah pahala ye dak???
tambah2 pulak bulan puasa  ni!!!

3 Responses to "Program Kucing Angkat"

  1. Bagus juga program ni. Dapat jugak nengok-nengok kucin-kucin yang comel ambik buat bela kat rumoh.

    ReplyDelete
  2. bgus..bagus... kucing bnatang ksayangan nabi..

    p/s: yg gambar tu teman nak mintak izin kat entry kelip2..tapi hari tu asik x boleh komen je kat blog awok ye... :P
    izinkan teman ya.. walupun dah pakai :)

    ReplyDelete
  3. Bestnya.. Tak pernah dgr program camni

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss