Night Caving@Gua Tempurung



Gua Tempurung rasanya dah tak perlu diperkenalkan pada semua orang dah....
dah terkenal Gua Tempurung pada yang suka aktiviti lasak atopon yang suka dengan keindahan alam....
tapi rasanya tak ramai yang tau bahawa yang Gua Tempurung juga dibuka untuk lawatan pada waktu malam.......
rasanya dah jadi trend pulak masa sekarang semua aktiviti nak buat waktu malam ye.....

bermula pada 1 Jun 2014 yang lalu pendakian malam atopon lebih dikenali dengan bahasa omputihnya Night Caving@Gua Tempurung telah diadakan.....
apa yang awok tau...
minimum 20 orang satu kumpulan barulah pendakian diwaktu malam ni boleh diadakan.....
dan caj yang dikenakan adalah seperti berikut:-

Pendakian Tanpa Makan Malam
* Kering = RM40 seorang
* Basah = + RM10 seorang

Pendakian dengan Makan Malam
* Kering = RM45 seorang
* Basah = + RM10 seorang

dan jangan le kome riso ...
bersama-sama dengan kome nanti akan ada 2 orang guide yang akan mengiringi perjalanan/pendakian kome nanti tu....

awok galakkan kalo boleh kome hubungi dulu operator Gua Tempurung untuk membolehkan deme menyusun pendakian kome tu nanti....
untuk maklumat lanjut kome boleh hubungi 3 nama seperti berikut:-

Ayu : 0175271926
Shahril : 0125549830
Kay : 0194518380

P/S: Awok sendiri tak dapat lagi peluang nak menjelajah Gua Tempurung diwaktu malam lagi ni...
Insyallah ada masa dan peluang awok nak pergi...

3 Responses to "Night Caving@Gua Tempurung"

  1. Salam blogwalking here :)

    suka gua tempurung! menariknya pegi waktu malam! kena pegi lepas ni!

    sincerely,
    Najlaa 'Aqilah

    ReplyDelete
  2. Salam blogwalkin'๐Ÿ˜Š

    Gua niah pun best..tp apa2 gua pun cantik pd pendapat sy

    happy blogwalking!

    ReplyDelete
  3. Haaaaa..... yang ni memang wajib cuba ni... takde ker mike nak wat FAMTrip untuk Night Caving kat Gua Tempurung...eekekekekeke.... :D

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss