Cuti-Cuti Pulau Pinang

Asyik berceghite pasei Perak je kan...
sesekali nak jugak berceghite pasei tempat lain  hirhopulak...
kebetulan opis lama Mem awok ada buat Hari Keluarga di Pulau Pinang...
Jadinya on the way balik dari sana awok singgah le satu dua tempat kat Pulau Pinang ni...

errr kome ingat awok nak ceghite pasei Hari Keluarga opis lama Mem awok ke??..
takpele yang tu kendian la ye...
kome layan je gambo2 kat bawah ni ye....

Cadangan aseinye nak ke Bukit Bendera
tapi tersinggah kat tempat ni...
Errrrr.... Mem awok paksa bergambo.... 

Anak-Anak.....
yang kecik pantang bergambo....

Dari Fort Cornwallis...
awok sefamili singgah ke Sup Hameed...
awok kompem akan kesini kalo datang ke Pulau Pinang...
sup deme terbaekkkk....



Satu lagi tempat wajib singgah awok...
maklumle kengkawan udah berkirim....

Ini gambo dari dalam kereta....
anak darra awok masa dalam feri...
kunon2 nak tunjuk feri kat sebelah tu...
sekali ayah dia menyibuk....
hikhikhik...

Akhirnya dua hero awok pengsan juga...
penat mandi lauk tak habis lagi...
ayah deme bawak berjalan pulak...


Awok suke gambo ni....
ateh Fort Cornwallis...
dengan background Kapal Star Cruise....







0 Response to "Cuti-Cuti Pulau Pinang"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss