Pelancongan Malam Paranormal @ Kellie's Castle






Kome berani?
Sanggup bermalam di Istana/Rumah lama?
kalo kome berani moh sahut cabaran Kellie' Castle...
Pelancongan Malam Paranormal@Paranormal Night Tour ni merupakan satu usaha oleh pengendali Kellie's Castle bersempena dengan Tahun Melawat Malaysia 2014....

Kalo takde aral melintang benda ni akan bermula pada Februari 2014....
Jangan kome risau hasil sembangan awok dgn tokeh Kellie's Castle...
lawatan kome nanti akan diiringi oleh seorang pengamal perubatan Islam ataupun Ustaz....

Awok Insyallah akan cuba 'lawatan' ni nanti....
Kome apelagi... telefon nombor kat banner atas tu...
dan tempah lawatan kome sekarang....
kalo kome bertuah kome akan alami apa yang dialami oleh deme-deme dalam video kat atas.....

'Pergilah Melancong!'...hihihi

4 Responses to "Pelancongan Malam Paranormal @ Kellie's Castle"

  1. Fuhhhh!!! xalawan la... hahahahahahahhahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. tokehnye udah ngajak.. ate bukan selalu

      Delete
  2. Eeee... Idok ler weyjhhhh... Bukan seram. Tamo cari pasal jer... Kih3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekeke.. errr awok pun mcm mike jugak.. tapi sebab pegi ramai je.. kalo tak, jgn harap le

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss