Himpunan Makanan Warisan Negeri Perak Hampir Pupus

Hampir Pupus

Alhamdulillah...
pada 16 Mei 2015 (Sabtu) yang lepas...
bertempat di Pavilion Zoo Taiping.......

awok berkesempatan mengikuti program Himpunan Makanan Warisan Negeri Perak yang Hampir Pupus.....
program ini merupakan salah satu acara dalam Program Perak Food Festival 2015.....
anjuran kerajaan Negeri Perak melalui Perak Tourism Management Berhad....

Sementara program Himpunan Makanan Warisan Negeri Perak yang Hampir Pupus pula....
merupakan acara anjuran Perak Tourism Management Berhad dengan kerjasama Jabatan Warisan Negara.......

awok nak highlight kan disini.....
bukan pada acara pada hari tu....
tapi Makanan Warisan Negeri Perak yang diketengahkan pada hari tu....

memang marvelous ....
ada yang jarang kita dengo nama makanan tu...
dan ada jugak yang kita tak pernah dengo.....
dan ada jugak yang dah lama kita tak tengok dan rasa kuih/lauk tu......

Insyallah....
bermula dari esok....
awok akan ketengahkan senarai Makanan Warisan Negeri Perak yang hampir Pupus untuk tatapan semua....
dari Penjan Ubi ......sehingga ke Telur Dadar Ikan Loma....... tungguuuu.......
oh ye....makanan tu tak semestinye Kuih ye.... Lauk Pauk pun termasuk jugakkk...



0 Response to "Himpunan Makanan Warisan Negeri Perak Hampir Pupus"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss