Nasi Buluh Daun Kalatia


Sapa2 yang pernah ke blog dan mengikut blog awok ni...
mesti perasan entri awok berkaitan dengan Nasi Buluh Daun Kalatia ni...
program yang awal tahun awok ikuti masa tu berlangsung di Daerah Pengkalan Hulu...

cumanya awok pelik...
minggu lepas... tetibe pengunjung ke blog awok berlipat kali ganda naik nya.....
walopon awok tak kemaskini blog awok buat sementara ni.....

dan yang peliknya juga....
cuma entri Nasi Buluh Daun Kalatia ni yang naik mencanak...

akhirnya hari ni...baru awok tau...
rupanya minggu lepas Majalah Tiga baru keluokan cerita berkaitan dengan nasi buluh.....
dan awok akui memang ada wartawan Majalah Tiga yang menghubungi awok...
untuk bertanyakan info dan maklumat berkaitan dengan Masi Buluh Daun Kalatia ni....

untuk makluman juga...
yang sebenonya Majalah Tiga bukanlah media massa yang pertama menghubungi awok berkaitan dengan Nasi Buluh ni....
wartawan dari Akhbar Kosmo antara yang pertama yang berhubung dengan awok.....
dan awok tak tau pun adakah artikel atau rencana berkaitan Nasi Buluh ni dah keluo ato tidak....


sehinggalah wartawan Majalah Tiga menghubungi awok.......
melalui blog awok.. dan juga di fb awok...
sehinggalah whatapps antara awok dengan wartawan 'cun' tu...ahaks....


dan akhirnya cerita berkaitan Nasi Buluh ni keluo di Majalah Tiga minggu lepas...
dan jujurnya awok tak tengok pun lagi Majalah Tiga minggu lepas.....
ahakss.... naik baik tonton.com.my ada......
seronok bila blog kita dapat membantu orang kan!...

4 Responses to "Nasi Buluh Daun Kalatia"

  1. bagus blog yop ni.. manyak org tivi dtg cari wat bahan rujukan.... caya la yop... teruskan yop!

    ReplyDelete
  2. uiyooo..bagus la blog yop ni..berinformasi orang kate...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss