Pekan Kartun Ipoh


Anda bosan dengan komik2 mainstream? Ingin dapatkan komik-komik indie yang lain dari yang lain? Ingin bertemu dengan slh satu kumpulan hardcore komik indie paling sempoi di Malaysia?!!!Kunjungi booth 'Penggiat Komik Indie Malaysia' (PKIM) di Pekan Kartun pada 15/11/14 ini! Beramah mesra bersama mereka dan dapatkan karikatur serta koleksi komik-komik indie spt Yakbote, Birat, Geng Gelabah dan byk lagi.....

Kalo sebelum ini awok pernah buat entri berkenaan Karnival Kaki Kartun @Kakitun 2014 di Kellie's Castle ....
tapi kali ini, awok nak mempromosikan program Pekan Kartun yang akan berlangsung pada 15 November 2014 ini nanti....
kali ini program ini akan dibuat di Port Koloni Amanjaya, Ipoh @ PORT ...


Sila abaikan Terminal Bas Medan Gopeng sebab Terminal Bas dah berpindah ke Terminal Amanjaya di Meru Raya dan Jusco kini dikenali dengan nama AEON 

pada yang berkesempatan moh le kita sama2 memeriahkan program ini nanti....
apa yang awok tau semasa program berlangsung ...pelbagai majalah kartun akan dijuei disini...
dan ada sesi bertemu kartunis yang akan diadakan...
selain itu akan diadakan juga bengkel melukis kartun, karikatur dan potret...
dan banyak lagi benda la....
kalo dah cerita semua ...takut kome tak nak datang pulak kan???

Ada antara kartun2 yang kome kenal dalam gambo kat atas ni????







Kredit semua gambo kepada Encik Zamn Mui dari PORT @ Koloni Karyawan Amanjawa

7 Responses to "Pekan Kartun Ipoh"

  1. okey..pekan kartun buat kat Ipoh ek, Yop D, pegi ke tu nnt??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah kalo akde aral melintang pukang cik eMMe... ada le awok nanti....

      Delete
  2. Insya Allah, saya akan bawa anak-anak remaja saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila kan.. ramai2 kita memeriahkan program ini....

      Delete
  3. menarik gak ni...mesti ada kartunis yg lukis on the spot..

    ReplyDelete
  4. Menarik gak ni kan... kalau ada kat Ipoh last week boleh singgah tapi teman gi penang lak last week...ekekekekeke... :D

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss