Karnival Kaki Kartun@Kakitun 2014




Kepada kome3 yang minat... dan suka membaca kartun...
karnival ni memang sesuai untuk kome....
Karnival Kaki Kartun@Kakitun 2014 ...
akan diadakan pada 22 - 30 Mac 2014 di Kellie's Castle, Batu Gajah...
acara ini nanti merupakan acara gathering besar-besaran kartunis Malaysia.....
yang pastinya Dato Lat akan turut serta pada acara ni nanti.......
oh yeeee.... masuk adalah percuma....



Sumber copy paste dari tokeh Kellie's Castle...

8 Responses to "Karnival Kaki Kartun@Kakitun 2014"

  1. Replies
    1. hehehe...... lama tu.... 8 hari event nyeee

      Delete
  2. sape yang m inat kartun ni sure terjah kan...

    benornya kita memang admire pelukis kartun ni. pandai betul dorang wat karikatur tu kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. deme ni berseni.... tangan kita ni pulak keras kematu.... nak lukis moto jadi keta... kekekek.... sape2 yang berminat tu terjah Kellie's Castle nanti...

      Delete
  3. lama sudah tak balik perak...mcm best je..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali singgah le...byk yg ada di Perak....

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss