Bile Ghaye (raya) dikomersilkan!

Advance betoi le oghang (orang) berniage sekaghang (sekarang).....
Lagi sebulan nak pose pun udah ade eklan ghaye (raya)....
Udah masok bulan pose ni jangan cakap le...
Berlambak2 eklan promosi ghaye (raya) keluo kome......

Awok bukan cakap pasei eklan ghaye (raya) yang kat shopping complex tu.....
Tapi promosi2 ghaye (raya) yang tak berkait pun dengan ghaye (raya)
Sampeikan ade eklan yang awok tengok .......
Juei ghumah (rumah) pun ade promosi ghaye (raya)......

Agak kome le.....
Bende2 promosi macam ni sebenonye tunjokkan ape????
Adekah oghang (orang) Islam@Melayu ni gemo menunjok2?????
Adekah sebab sifat kite ni suke beghutang (berhutang) ??????
Maklomle Melayu mudah lupe!!

2 Responses to "Bile Ghaye (raya) dikomersilkan!"

  1. ai! awalnye cite pasal raya...cite la pasal pose dulu
    selamat berpuasa yop n famili!

    ReplyDelete
  2. nak bagi naikkan semngat berpose tak? :P

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss