Napsu Berblog Makin Berkughang (berkurang)

Same macam tajok entri awok....
entri awok pun pendek je......
sebabnye awok tengah tak bernapsu ndak menulih (menulis).....
maap la ye kome....

10 Responses to "Napsu Berblog Makin Berkughang (berkurang)"

  1. tu tandanya nak tiba dah bulan puasa...dia latih kurangkan nafsu sikit...he he he

    ReplyDelete
  2. beghehat la sekejap..
    nanti dtg balik la mood tu..

    awok ni bkn takde nafsu nk tulih blog..tp takde masa sangat..huhu

    ReplyDelete
  3. tak pe le yoeb, nak buat cam mana dah tak de nafsu nak berblog.., simpan dulu cerita yang ada, nnt dah kembali semangat, pulun la byk n3..

    ReplyDelete
  4. tak ngape la yeop.. take ur time..

    ReplyDelete
  5. x per bawa2 lah berehat...
    mana tahu lepas ni lebih byk point utk menulis.. ;)

    ReplyDelete
  6. huiii.. meghajuk betui mike ni yak.. teman pun kekadang jadi takde mood juge yeop weih..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss