Buskers Fest @ Kellie's Castle




Itu dia....
terlebih2 aktif Kellie's Castle sekarang ni....
di atas adalah banner promo program Buskers Fest yang akan diadakan pada 7 - 8 Jun 2014 nanti...
kalo awok dah ada itenarary nye....awok upkan di blog awok...

oh ye...
pada yang tak tau Buskers tu ape....
awok rujuk kamus dewan katanya Street Perfomance...
tak tau apa itu street perfomance???...
google kan ada?


12 Responses to "Buskers Fest @ Kellie's Castle"

  1. Wow..... macam-macam event skrg kat kellie castle ni... kalau dulu teman lalu nak balik kg sunyi jer kat situ..... :D .. klu balik kg ni boleh jugak singgah...

    ReplyDelete
  2. wah bestnya..
    mcm aktiviri ada kat kellies castle

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada lagi aktivti deme rancang ni.... kita tunggu jeeee

      Delete
  3. meriahnya kat situ sekarang ek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye cik amirah..... aktiviti akan datang pun banyak ni...

      Delete
  4. Bagus noh...selalu buat event mcm ni. Good idea

    ReplyDelete
    Replies
    1. tokehnye otak geliga.... kalo tak... Kellie's Castle macma yang kita tau sebelum ni je le... bangunan tua .....

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss