Kemangkatan DYMM Paduka Seri Sultan Perak








Rasanya ramai yang dah tau...
berita kemangkatan YM Paduka Seri Sultan Perak...
Sultan Azlan Muhibuddin Shah Ibni Almarhum Sultan Yusuf Izuddin Shah ...
Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul kadir...
baru sebentar membuat pengumuman rasmi di televisyen...

yang sebenonya...
cerita ni dah heboh sejak 2 - 3 hari ni...
tapi selagi takde pengumuman rasmi..
semua tak berani nak keluo kan kenyataaan....

sebagai anak negeri Perak...
dan blog awok ni berkaitan dengan negeri Perak...
awok rasa sedih....
sebagai berkongsi rasa kesedihan...
header blog awok...
akan bertuko kepada hitam putih untuk sementara waktu....

moga Tuanku ditempatkan dalam golongan orang yang beriman...
Al-Fatihah...

14 Responses to "Kemangkatan DYMM Paduka Seri Sultan Perak "

  1. Al Fatihah... sebagai anak jati Perak..mmg ada terasa jugak la.. sbb selama ni kita nampak gmbr dia je kan merata Perak tu.. :(

    psstt.. cuti ke sok? org IC 08 buleh tumpang cuti tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuti pnstoberi....... boleh ke kalo mike nak.....

      Delete
  2. ye ke???...tak dengar pulak cerita..innalillahiwainnailaihirajiun...al fatihah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah diumumkan pun kat tibi cik amirah......

      Delete
  3. Replies
    1. moga tuanku ditempatkan dalam golongan orang beriman

      Delete
  4. Al Fatihah... perginya seorang Canselor Universiti Malaya dimana tempat teman berkhidmat... moga Tuanku ditempatkan dalam golongan orang yang beriman. :(

    ReplyDelete
  5. jgn sedih ye yop.. same2 kite sedekahkan AlFatihah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih jugak... sebabnya pernah terserempak dengan tuanku berjoging di Padang Polo.... takde pun escort.... tuanku yang tegur orang ... bukan kita yang tegur tuanku....

      Delete
  6. Replies
    1. Moga tuanku ditempatkan dalam golongan orang yang beriman....

      Delete
  7. Semoga Allah sentiasa mencucuri rahmat ke atas roh almarhum baginda sultan & menempatkan baginda dikalangan hamba2Nya yg beriman.. Al Fatihah... aamiin..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss