Pesta Laut Pangkor Lumut 2014



Acara yang dinanti2kan oleh warga Lumut dan Pulau Pangkor....
Pesta Laut Pangkor Lumut 2014 akan kembali diadakan ......
kali ini tarikh program adalah pada 29 Mei - 1 Jun 2014....

macam tahun2 sebelum ini....
pesta akan tertumpu di Pulau Pangkor dan Lumut...
apa yang awok tahu macam tahun2 lepas...

acara di Pulau Pangkor lebih merupakan acara sukan air.....
sementara di Lumut ....
semua acara Perasmian, Penutupan program, Pameran, Jualan dan Konsert akan diadakan ...
bertempat di Lumut Waterfront dan disekitar Pekan Lumut...

pada yang berkesempatan ....
dan ada di Lumut atopon Pulau Pangkor pada masa tu.....
moh kita memeriahkan lagi acara Pesta Laut Pangkor.Lumut 2014...
dibawah ini antara acara yang dirancang oleh pihak Majlis Perbandaran Manjung dan pihak penganjur....
Insyallah acara penuh akan awok maklumkan kemudian......






10 Responses to "Pesta Laut Pangkor Lumut 2014"

  1. banyok juga aktiviti nya ye dak...meriahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriahhhh... itu baru sikit.... ada lagi Insyallah

      Delete
  2. Wah... menarik gak ni yeop...kalau teman balik kampung masa2 ni leh singgah lumut.... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. singggahhh...jangan tak singgah.... kampung mike tu otw ke Lumut dah tuuu..

      Delete
  3. Replies
    1. lagi meriah kalo tuan join sama........

      Delete
  4. Klu kita nk tapak utk jualan masih open lg ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. errrr....maap le awok tak jaga bab2 tapak jualan ni.... kalo nak tau jugak... boleh berhubung dengan Majlis Perbandaran Manjung 05- 687 1363 ......

      Delete
  5. Replies
    1. itu baru separuh... ada lagi yang deme tak bagitau lagiii

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss