Pra Ramadan - Buffet Ramadan 2014 di Perak



Ahaksss.....
jangan kome tak percaya...
ada yang dah naikkan iklan Buffet Ramadan 2014 ni kome...
maklumla... di Malaysia ni....
bulan puasa bulan pesta makanan sebenonya...

Insyallah untuk kemudahan semua...
awok akan naikkan lagi entri promosi buffet Ramadan yang ada di Perak untuk tahun 2014 ni....

2 Responses to "Pra Ramadan - Buffet Ramadan 2014 di Perak"

  1. semoga dapat sambutan yg mengalakkan..
    tgok promosi pun hbat tu

    ReplyDelete
  2. ntah le kat sinji pun berpusu pusu dah sales kat hotel yang walk in masuk pejabat promote buffet ramadhan.
    mmmm kalau saya la. buffet tu bukan pilihan yg sesuai bila ramadhan. sebab bila dah berbuka nak kena sembahyang magrib, pas tu nak kena gi terawih...

    lagipun bulan puasa ni bukan nak makan banyak sangat pun. rasanya mcm membazir je..mahal ulak tu.

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss