Ipoh - Ke 9 Terbaik Dunia

Ahaksss....
jangan kome tak percaya...
Ipoh dipilih sebagai Bandar ke 9 terbaik dunia untuk bersara....
kajian ni dibuat oleh USNews...
dan awok pun copy paste dari kengkawan di facebook....
apelagi kome...
cepat2 beli hartanah kat Ipoh...
dah pencen moh pindah Ipoh....
kekekeke

9 Responses to "Ipoh - Ke 9 Terbaik Dunia"

  1. Ipoh ... Tg malim tempat teman apa kurangnya...yg ptg teman orang perak... Hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajenye tuan...... yang penting orang Perak....

      Delete
  2. fuh..bior beno yob...hebat...ate...nk cari tanah kt ipoh la plak...tp kt sitiawan dah ada tanah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mike lain le cik noe... dah ada tanah kat Sitiawan.... SItiawan ke Ipoh pun idak le jauh mana pun...

      Delete
  3. Kawe tetap nk blk kelate one day

    Tempatt sendiri tetp plg terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju.... mana2 pun tempat sendighi jugak yang terbaik.....

      Delete
  4. Huyooooooo..... nampaknya kena kumpul duit ni... pencen nanti terus duk Ipoh.... ekekekekeke... :D

    ReplyDelete
  5. nampaknya kena cari bini org ipah la ya :)

    ReplyDelete
  6. Lepas bersara baru sesuai ek.mmmm kita klu bersara balik kedah je la

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss