KL Travel Photojournalism Workshop 2014


Haaa.... sape kata awok asyik update atopun naikkan cerita ato info berkaitan Perak je???..
ini ada satu Bengkel yang blogger terutamanya yang berminat dengan fotografi......
harus sertai......
seperti yang tertera dalam brosur diatas....
bengkel akan berlangsung pada 24 Mei 2014 ...
bertempat di MaTiC, Jalan Ampang....
senang ceghite sebelah Saloma Bistro tu ha...
yuran nya pun tak mahei...
RM55.00 ...dibandingkan dengan ilmu yang kome dapat...
lagi pulak...masa tu orang gomen dah dapat gaji... ahaksss.....
cepat kome.... tempat terhad......


p/s : pada kengkawan yang selalu ke blog awok sekarang ni...
maap la ye... awok tak sempat nak berjalan sangat ke blog kome...
tapi Insyallah... komen2 kome akan awok balas....
dan awok akan ke blog kome nanti...... maap sekali lagi...

9 Responses to "KL Travel Photojournalism Workshop 2014"

  1. Wah...menarik ni yeop... mike taknak join ker?... cam best jer...cam menarik jer... ermmmm???.... busy bebenor mike skrg ni yer...ekekekekeke... :D

    ReplyDelete
  2. Perak terbaik. Awok baru jumpe blog mike. Bagus banyak blog yang promote negeri kesayangan kite ni. Tambah-tambah pasukan bola kite pun dah terkeluor dr tangga tercorot. Makin sayang kat negeri Perak ni.

    Thumbs up bro.

    ReplyDelete
  3. kalau dok kl..mesti joint..
    ha..ha..blog ni universel la..bkan smua cerita perak kan bro :)

    ReplyDelete
  4. Ni baru sempat terjah blog kamu. Maaf yer lama tak bertandang

    ReplyDelete
  5. murah beno tu...sape2 yg minat fotografi tu leh la join....noe idak ler kut...

    ReplyDelete
  6. Hurm kategori murah la tu yuran dia

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss