Pameran Seni Lukis PIOR Perak



Lagi.... Promo Pameran Seni Lukis  PIOR Perak...
saja je awok naikkan lagi promo pameran ni...
bukan apa... kalo naikkan selalu..
baghu kome tak lupe!!!
perasmiannya pada 15 Mei.....
dan pamerannya akan berlangsung dari 15 Mei - 29 Mei 2014.....
bertempat di Hotel Seri Pacific, Kolumpo....
alahhhh...yang sebelah PWTC tu le......
tak kighe le kome anak Perak ke idak....
moh le kita sama2 memeriahkan pameran ni....
masuk adalah percuma....

12 Responses to "Pameran Seni Lukis PIOR Perak"

  1. terbaek yop.. kalu dekat perak buleh gak teman pegi, asei deme buat kat kolumpo pulak.. buat ler kat perak..apa2 pun perkongsian info yg baik yop.. salam perkenalan dari teman org perak juga.. MyCherita

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpeee.... sabo.. memule deme buat kat luo... ada rezeki nanti..deme buat kat Perak pulak..... lagi satu yang kat Kolumpo tu lama... boleh je cari masa... ETS kan ada??? .... sampei KL Sentral tuko naik Komuter pulak... turun stesyen Putra.... janji kaki sikit sampei le....

      Delete
  2. As slm...

    Mcm menarik tapi jauh sgt..

    http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ate... mike kat mana????..... buat masa ni deme buat kat Kolumpo je dulu....

      Delete
  3. Replies
    1. ye cik LM.... maklumle.. oghang KOlumpo...... hehehe...

      Delete
  4. Kalo ikot ati nk je join time launching hehehe.. tenguk le jaduei cemane nanti hhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa..... kalo kamu pegi Edel.. kamu caghi urusetia/pelukis nama Syukri........ bgtau dia kamu kenai dkosonglapan yang hensem ni... kekekek... idakle..kamu kabo le kamu kenai Shahril Tourism Malaysia.....

      Delete
  5. Memang suka pameran cam ni... tapi jauh benor! KN ni kat Trg...

    ReplyDelete
  6. Teman mmg suka hasil2 seni ni...hihihihi... ada masa leh singgah ni... :D

    ReplyDelete
  7. Tanfan kejong klu melukis. Klu tengok hadil seni memang mengkagumkan..kan..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss