Musim Kendughi Bermule

musim kendughi datang lagi..... maklumle cuti sekolah..... maknenye tengahari udah tak payah masak... bersusun jemputan kendughi yang kita dapat... tak pegi kang tak boleh jugak.... maklumle yang berkendughi tu pun bukan oghang lain pun.., sepupu sepapat adik beghadik kita! kengkawan kita jugak.,.. ate ini le peluang kita nak merapatkan silaturrahim sesama kita..... jadinye pergilah meraikan kenduri....

12 Responses to "Musim Kendughi Bermule"

  1. hai.. salam kenal..

    follower ke : 937

    done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tq...tq... Selamat ke blog awok.... Errrr.... Ini le bahanenye bile menaip sebelumn tido...... Tetibe ghase ngantuk.... N x peghasan udah ter publish entri kosong......

    ReplyDelete
  3. wahh betul tu, kalau dah banyak kendughii xperlu masak, makan kenyang2 kat umah org kendughiii. hehhehe

    http://bloggadisbrutal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cik Qaisara Raihana....
    Ini le masenye kite nk berjimat.... Hehehehe.... Xyah masak.... Tapi ye le.... Seeloknye niat kita nak pegi kendughi sbb nak berziarah... Kan.. Kan

    ReplyDelete
  5. Ramai kawan sejurusan saya sudah berkahwin terutamanya wanita. Tunggu masa saya pula, kata mereka. Erk?

    ReplyDelete
  6. baru je balik dari kenduri.mmg best selain berjumpa kwn2...sanak saudara...tgk tema perkahwinan...dpt goodies bag he3...

    ReplyDelete
  7. suke kenduri2 ni.. suke tang dpt makan free, heeee.........
    mane2 yg boleh penuhi jemputan tu.. Alhamdulillah..
    kalo perot dah penuh.. kene la kasi turun nasi tu, heeeee....

    ReplyDelete
  8. yelah cuti skolah jee bykla knduri kn..hehe

    ReplyDelete
  9. Biasa tu..... selagi kita tak berkahwin...org akan bertanya bila kita nak kahwin..... dilema orang yang dah berkahwin pulak.... bila nak dapat anak....setiap fasa ade je dilema dan pertanyaan org yang kite kene hadapi...... takpe.. hadap je...

    Cik ||aLeaSaRa||
    antraghe bende yang best bile pegi kenduri kawen...... goodies bag..... hehehehhee

    ReplyDelete
  10. cik eMMe....
    selalunye yang bersalah tukang masak kenduri tu le... sape suroh masak sedap2...kekekek..... tu yang makan banyak.......

    cik -Sara-
    stended....cuti sekolah ....musim meramaikan umat Nabi Muhammad... hikhikhihkhik

    ReplyDelete
  11. lama gilerr x p pasar malam...hahahah xD rindu ^__^

    ReplyDelete
  12. cik AiSya LiEzA.....
    awok pun same... balik kg mentue baghu le pegi paso malam.... haghi koje...mmg tak sempat....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss