Kemudahan, Kebahagiaan dan Kegembiraan

Saje awok nak kabo kedudukan tempat dudok awok kat opis ni....
tempat awok berdekatan dengan Bilik Mesyuarat.....
sebelah kiri jalan ke toilet.........
sebelah kiri jugak ade pantry......
dan ade surau....

nampak tak....
semua kemudahan dekat dengan awok......
nak membuang senang.....
nak solat pun senang.....
nak ke pantry untok makan pun senang (bulan tak pose le)....
nampak macam semua tu membahagiakan dan memudahkan awok kat opis ni kan???

tapi kemudahan yang memudahkan awok kat opis ni tak semestinye membahagiekan awok...
contohnye macam sekaghang ni....
aroma kopi 3 - 1 yang dibancuh mereka2 yang cuti berpose ateh alasan yang kukoh......
amat menyenakkan fikiran......
dan hidung awok....
ces....cesssss....dan cessssss.....

walopon kopi 3 - 1 tersebut mendatangkan kegembiraan kepada deme yang kat pantry tu...
tapi penderitaan kepade awok .....
agak2 le pun....
kalo tak pose .....
sile le caghi tempat yang tak mendatangkan efek yang tak bagoih pade insan yang suci....
murni macam awok ni..........

10 Responses to "Kemudahan, Kebahagiaan dan Kegembiraan"

  1. sabar.. tinggal berapa jam je lagi nak berbuka.. itulah dugaan di bulan ramadhan.. hehe..

    ReplyDelete
  2. haha, nasib diorng tu tak masak nasik ayam ke takpun buat ayam golek ke dlm tu... lebuh jawabnyerr :D

    ReplyDelete
  3. HEHEHEE..kelakar je baca.. >.< sabar ye =)

    ReplyDelete
  4. Ni entry tak tahan nak berbuka la ni kan. hihi.

    Selamat berbuka dan selamat berpuasa ya. :)

    ReplyDelete
  5. huhu, sabar yeee. sket je lagi nk berbuka. laen kali bwk mask #M. takde bau pape. huhu. selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  6. hehe.. tahan puasa tu. ini semua dugaan. pakai mask mesti xbau kopi

    ReplyDelete
  7. dugaan berpuasa..bau kopi pun sedap ye.cuba kalau bukan puasa, ntah2 pandang sebelah mata je..hihihi

    ReplyDelete
  8. Hihihihiiii....... Apa kata bulan posa tukar posisi tempat duduk :D

    ReplyDelete
  9. Salam ramadahan
    Kami dari Thailand,mengucapkan Salam Ramadhan kepada seluruh rakyat Malaysia.Jemputlah datang ke Thailand.

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss