Semangat Memasak

Semalam awok ngabokan yang awok nak masak haghi ni....
itu yang pagi2buta awok udah ke paso.......
semangat betoi...kekekek

ade le 2 - 3 lauk awok rancang nak masak haghi ni....
tapi nanti2 le awok kabo lauk ape...
segan pulak....

maklumle...
masak syok sendighi....
tengok le jadi ke idak lauk awok nanti ni...

Selamat memasak ye kome!!!!

7 Responses to "Semangat Memasak"

  1. Rajinnya awok ni nak memasak.. Isteri awok tu mesti happy sebab dia boleh rehat dari memasak hari ni kan.. :-)

    ReplyDelete
  2. kome pun selamat memasak la ye :D

    ReplyDelete
  3. Hahahaha.... Selamat bersilat di dapur lah yer.... :D

    ReplyDelete
  4. kita nak g berbuka umah awok blh tak?hehe

    ReplyDelete
  5. amboooiii ghajin..
    laki teman udah memasak semalam..
    menu simple aje tp seronok sbb tak payah teman masuk dapo

    ReplyDelete
  6. Masak apa tu?

    Jawab psl kuih tu. yg bentuk bunga tu kuih dahlia biasanya yg kuning sbb pki tpg kastard, yg putih pki tpg jagung org pggl biskut bunga cina dan semprit biasanya yg leper mcm papan tu

    ReplyDelete
  7. Assalamualkaikum Yob,
    haaa semangat mau ada! Nanti tolong pos molek2 gambor lauk tu!

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss