Masak Apa Ye?

Awok mengaku yang awok tak pandai sangat memasak.....
tapi memandangkan cuti yang panjang sikit minggu ni.....
awok bercadang nak masak untuk famili awok....
tapi macam awok cakap...

awok tak pandai sangat....
buku resipi paling penting pade awok .....
oh ye...
dulu2 masa bujang dulu awok selalu jugak memasak...
maklumle....save bajet....
dan terpakse memasak......
kalo tak.... poket asyik bocor je le...

tapi bile udah lame ditinggeikan bende ni....
skill udah jadi berkarat....
kuali pun awok udah lupe macam mane ghopenye...
kekekeke....

yang buat awok semangat nak masak ni ....
bile awok ke blog kat bawah ni...
http://www.lydiamiza.com/
http://inilaharamin.blogspot.com/
deme2 ni udah jadi idola awok le pasei masak memasak ni....

cik LM ...... surirumah full time...... ok ...itu selalu kite dengo...
si A.R.Amin ....si bujang yang rajin memasak...
okle..okle.... nak caghi ape bende yang bulih masak...
tapi besok ...bukan haghi ni...
haghi ni berbuka kat Masjid...
hehehehehe

10 Responses to "Masak Apa Ye?"

  1. hihihih.... masaklah untuk isteri dan anak2 dengan penuh kasih sayang... insyaallah menjadi. dan sedap ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah idola...... Kekekke..... Tgh mencaghi ape bende nak dimasak ni.... Sesekali tunjok skil pade anak dan Mem awok.....

      Delete
  2. hihi, masak sendiri lah.. sapa lagi mama lah masak..
    hari masak lauk lemak kobis je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekeke..... Ok jugak tu........ Masak lemak kobis...... Tambahan cadangan menu masak awok besok........

      Delete
  3. Selamat memasak, nanti kalau dah siap boleh tukar2 makanan...hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehhe..... Segan pulak nak bertuko2 menu..... Maklumle.... Masak syok sendighi... Kekekke....

      Delete
  4. arini meriah..ada ramai blk berbuka kat rmh mak..mcm2 menu ada..dah ramai..tentu byk permintaan selera masing2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiiiii...seronok la camtu kak Wirda..... (kena start panggei akak)........ seghonok dapat kumpoi ramei2 kan....... awok minggu lepas....adik2 dengan kakak awok balik...... best ...berkumpoi sekali...... cucu2 mak awok pun udah bertambah... tambah pening opah bebudak ni... kekeke

      Delete
  5. uiii..rajinnye mike nak masak. husband teman pun ghajin masak. teman bagi jela chance sebab dia suka bebenor masok. untungggg teman...hehehe

    ReplyDelete
  6. Hehehe.. LM ni kalau masak main campak2 je. Pastu mmg menu yg mudah2 je

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss