Tak Klasik Tak Ipoh le Chooorrrr


Tak Klasik tak Ipoh le Chorrr.....
sape oghang Ipoh tau mane tempat2 yang deme tunjok kat dalam video ni...
haaa.....layannnnn

4 Responses to "Tak Klasik Tak Ipoh le Chooorrrr"

  1. serius teman beno nya idok peghonoh merasa lagi nasik ganja tu roper mana...hehe

    ReplyDelete
  2. tak pernah makan juga nasi ganja tu.. sedap ke?

    ReplyDelete
  3. selalu orang dok cerita pasal nasi ganja tu..selama dok ipoh ni, tak pernah pun rasa..hehe

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss