Aku Maleh!

Mak aiiiii...........udah nak masuk 2 tahun blog aku ni tak berposting...
aku sedo dighi ....aku tak seghajin yg aku bayangkan.........
lagi satu aku takde topik yg khusus apebenda aku nak ceghite dalam blog macam oghang lain.... mmg aku maleh!

Sempena ramadan yg bakei tiba 2 haghi ni lagi......seperti biasa ucapan Selamat Berpose pada semua...... kalo kome nak ganti pose pun udah tak sempat......besok udah haghi yg tak dibenokan berpose!......

Penat semalam kat Agrofest 2010 tak habeh lagi ni........selama 2 tahun aku kat TM Perak ni.....baghu tahun ni le yg deme baghu sedo yg aku ni ada........tu pasei le aku ghajin out station sekaghang ni......

Apepun pade semua semalam berpose.....selamat menambah pahala di bulan yang mulia ini...

2 Responses to "Aku Maleh!"

  1. umang aiiii. bukak blog tahun 2008, 2009 hapah pun takde. memang pemaleh.

    ReplyDelete
  2. Hehehe.....tahun 2009 aku terlupe aku ada blog lepas ade akaun facebook....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Sembang