Politik Opis



Kekekeke..... aku ingatkan dah balik koje kat Ipoh ni.....
takde le konflik kat opis aku ni......
ghupe2 nye lagi teghukkkk.....
padehei opis kecik....dgn staff yg tak ghamei......

ishhh...ishhh....ishhh....
aku yg bulih dikighekan sebagei juniyer kat opis ni plak yg jadi mangse....
terpakse menjadi pendengo utk kedue2 pehak....
yg belah ni kate camni....
yg belah nu kate camtu.....

lawak pulak aku ghase....
sbbnye bile udah koje....
maknenye deme2 ni sume umo 20 ke ateh.....
otometiknye sume udah beghakei.......
dah bulih pikir seaneke bende ato tindakan yg deme buat tu.....
betoi ke idak.......

takpele......
selagi aku bulih dengo....
aku dengo....
dah tak laghat nak dengo....
kome sembang le soghang2......

lantak kome leee.....

2 Responses to "Politik Opis"

  1. ....biase. Tipical... kat mane-mane pun ade. Dah tak lalu dah nak mengadap situasi macam tu . Tapi, nak tak nak, kene hadap le juge...

    ReplyDelete
  2. betoiii.......tapi yg tak sangke nye....lagi kecik opis....lagi kuat politiknyee.....mampoih......naseb baek le aku takde pehak belah mane2 pun....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss