Aku Tebako!

Errrmmm.... camne aku nak mule ni...
itule kalo dah rajin menulih camni le......
ade je.....

Tengahari tadi aku ke Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh....
ke Unit MRI..... bawak mak mertua n adik2 ipor aku....
adik ipor aku sorg ni ada sakit epilepsy.......
yg aku tau sakit berkaitan kepala...

yang buat aku terbako......
satu borang yg sepatutnya dibagi pada adik ipor aku ni utk rawatan kat Unit MRI tadi tak dibagi Hospital Taiping.....
lupe nak kabo pulak...mak mertua aku tadi dari Semanggol.....naik bas deme 3 beghanak.....

Rawatan sebelum ni dibuat di Klinik MOPD, Hospital Taiping........
dari klinik MOPD tadi ....borang tu diseghah ke Klinik SOPD......
sampei sudahnye tak dibagi pun pade adik ipor aku......

Unit MRI kat sini takbleh nak buat hape le.......mane deme nak rujuk kan....
Unit MRI nelepon le Klinik MOPD tadi mintak salinan.......
daghi Klinik MOPD diseghah ke Klinik SOPD.....lepas tu ke Unit Neurologi, Hospital Taiping.......sudahnye....ilang.......

tapir betoiii......
penat mak mertua dgn adik2 ipor aku tughun Ipoh.........
udahle 1st puasa hari ni.....

ishhh.....naseb baek le yg melayan kami2 cun doktornye.....
nak maghah Unit MRI pun takbleh....
deme bukan tau hape punnn.....

tapi tu lee...
tu pasei le org Awam maghah kat Hospital gomen....

Tolong jgn tanya aku...apa itu MOPD, SOPD, Neurologi ato MRI

sabo D_08 sabooo

0 Response to "Aku Tebako!"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Sembang