Berdebo

Wah........haghi ni dah 15 Ramadan....
cepat benor ghase mase berlalu......
kalo ikut belen yg tinggei lagi 15 haghi lagi kite berpose....
musti ghamei yg seghonok tak sabo nak beghaye kan??

kebetulan pulak aku tengah berdebo ni......
kalo ikut pade kighe metemetiknye.....
minggu ni minggu ke 37 wife aku mengandung......
dan kalo ikut pengalaman2 yg lepaih......
minggu ke 38 tu ...mmg baby dah nak keluo.....

ishhh......walopon dah ade 2 pengalaman sebelum ni....
tapi kali ni pulak lebih pulak debonyee......
kalah wife aku yg ngandung tuuu....
padehei die rileks jeee......
aku pulak yg lebih2 cuaknyeee..

ermmm...apepun haghap2 sume berjalan dengan lancor
dan dipermudahkan Allah......
walopon pade dasornye aku dah tau jantina baby yg bakei keluo nanti tu....
tapi aku Redho ape jugak jantina anak aku nanti.....
asei sehat udahle........

Rileks D_08 Rileks.....

2 Responses to "Berdebo"

  1. Salam Yob D08,
    semoga orang rumah miker selamat bersalin dan baby pun selamat dan sihat!

    ReplyDelete
  2. Salam juge Kak....
    Insyallah.....mintak2nye camtu le Kak..... moge dipermudahkan le sume ughusan........ Amin...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss