Tengahari Sabtu

Errrmmm....mase aku menaip ni...
aku beghade kat CC kat Bagan Serai....
almaklumler line broadband kat ghumah mertua aku tak ok.....

dah lame aku tak masuk CC...
penuh bebudak Melayu yg aku kighe bawah umor .....
errr.....adeke limit umor yg boleh masuk CC ye???
deme peghabih duit deme dgn main game....

aku terpikir jugak apele seghonok nye main game ni....
sampei deme sanggup lepak kat CC sehaghi suntuk......
gamaknye sbb aku tak suke main game kot....
jadi aku taktau ape yg syok nye game ni...

tokeh kedai ni jugakle yg untung.....
die bukan kighe....deme nak lepak bape lamepun takpe....
janji die masyukkk...

bebudak ni......
deme ni tengah peringkat seghonok...
sume bende nak terai....
dah dapat terai mmg tak lepaih leee...

0 Response to "Tengahari Sabtu"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss