Penat





Alhamdulillah....akhirnya aku dah kembali ke lubuk asei akuu....
IPOH...... setelah sehaghi suntuk di kolumpo semalam........
sehaghi kat Kolumpo lame beno ghasenye......
dah lame tak tengok keta berbaghih panjang2 ......
dah lame jugak tak tengok & naik LRT.......
sbbkan dah lame tu ghase PEGHAK (bukan macam sebut Negeri Perak ye)jugaklee...

Hotel penginapan aku dekat dengan Chow Kit Road.....
perghhh.....tughun je hotel ....udah ade ayam nunggu.....
ishhh....ishhh...ishhh.......

sbb tak bulih lame kat Kolumpo....
aku balik Ipoh jugak semalam.......
pukoi 1.00 pagi jugak le sampei ghumah......
dna hampir terbabeh sahur tadii....
bangun pukoi 5.30 pagi......
nasebb baek sempat.........
agaknya Allah sayang lagi kat aku kot.....
sughuh tambah lagi pahala....yg aku mmg ade sikit je tuuu.....

Penat D_08 Penat....

2 Responses to "Penat"

  1. kamu pegi paso chow kit ke D, beli ayam?ekekekeke

    ReplyDelete
  2. errr.....tak beli ...belii....beliiii.....malu le nak sebut.......
    ate mane nak buatnye....deme buking hotel kat kawasan chokit....... awok ngikut je leee....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss