Cuti Raya 2010




Haghi ni baghu je masuk 6 Ramadan....
tapi opis aku dah sibuk dgn jaduei cuti raya 2010 ni.....
aku sbb dah dua tahun bertughut2 koje haghi ghaye rileks je leee....
sbb aku tau ....deme takde beghani nak sughuh aku koje ghaye utk tahun ketiga bertughut2....
terai tengok!!.....aku ni garang!!.....heheh

satu lagi yg aku rileks kan...sbbnye.....
mem aku dijaduei kan bersalin pada awei September ni......
doktor jangka 15 September.....
tapi disebabkan 2 kali pengalaman sebelum ni......
awal seminggu.......
so aku jangka maybe dalam 5 - 8 September.....

so aku tak tau deme mesti dulukan bapak2 yg akan berpose panjang ni menyambut kelahiran baghu dalam famili........
tima kasih pada semua yg paham.....

Rileks D_08 Rileks

0 Response to "Cuti Raya 2010"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss