Pakcik???

Errr.....kesah ni sebenonye udah hampir setahun berlaku pade akuu....
asei aku lalu je Tesco Station 18, Pengkalan....
kompom aku sengih soghang2.....

alkesahnye........
bese lee....
bile udah ngambik sume baghang....
sume bende yg nak dibeli udah cukup...
kompom le kite kene bayo..........

bile nak dibayo haghuih le kene pegi dekat cashier.....
aku seperti bese.....
ngabo kat bini aku....
caghik cashier yg lawo sikit....
kekekeke......

uiiishhhh.....
dapat le bayo dekat satu cashier yg lawooo.....
itupun bini aku yg caghi.....kekekek
udah sume bende di scan....
baghu le awek ni tanye dekat aku....

'Pakcik, pakcik ada kad Tesco???'
terbako je aku mendengonyeee.....
pakcik????
punye le mude remaje ni dipanggei nye pakcik.....
tapi sbb nak kontrol macho punye paseiii....

aku seghah jugak le kad tesco....
sambei menekankan bahawe.....
aku baghu nak masuk 30 ye!!!.....

cehhh.......

P/S: aku sedo dighi akhirnye..... aku tak mude lagiii....

4 Responses to "Pakcik???"

  1. TAHNIAH PADA CASHIER ITU KERAN BERJAY MENGINATKAN DIRIMU SEBENONYE DAH TUE...OOPPPPSSS...SENSITIF OGHANG LAME......

    ReplyDelete
  2. hampehhh....semapt lagi kak nor kutuk saya......cehhh......
    tu tande nye dah matang...bukan dah tuooo laaaaa

    ReplyDelete
  3. sblm ni mmg awok pggl miker pkcik, tp bile tgk D.O.B kat fb, awok pggel angkel je..;)

    ReplyDelete
  4. cehhh.....naseb baek le kenangkan dia ni kawan.....kalo tak .....ishhh....ishhh

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss