www.yob4ever.com dan www.johorfc.com





Ermmm.....kali ni tajuk entri aku lain sikit.....
aku nak ceghite peghihei porem2 yg aku selalu masuk.....
sameade haghi koje atopon haghi cutiii.....

2 address website yg aku letak kat ateh ni....
udah jadi macam bende wajib pade aku nak pegii.....
kalo pun tak posting.....
aku musti mace posting2 deme......

aku suke masuk 2 porem ni bukan ape.....
sbbnye gaye santei yg deme teghapkan.....
tak terlalu siries......
dan lebih pade perbincangan caghe kengkawan......

tak semestinye kome dah rejister lame....
kome lagi handei daghi oghang yg baghu rejister......
silap2 oghang yg baghu rejister tu lagi hebat daghi kome......

Sejarah aku dgn Yob4ever.com bermule lame.......
kalo ikut pade tarikh aku rejister dgn porem Yob4ever.com yg sekaghang ni....
7 November 2003.....
tapi sebenonye sebelum2 tu lagi sebelum porem ni bagi tapak yg sedia ada lagi aku dah rejister.....
banyak jugak ektibiti dgn geng2 Y4E yg aku dah join......

tujuan utama sbb nak caghi kengkawan oghang Perak yg dok kat Kolumpo .....
sambei ke stadium nengok bola.......
sudahnye sampei sekaghang aku lekat kat sana.....

dengan JohorFC.com pulak.......
kalo ikutkan aku dah lepak kat porem lame deme kat JohorFC.net lagii.....
dan sebelum tu aku dah penah rejister.....
tapi tak tau pun yg name aku rejister sebelum tu bulih gune ghupenye.....
tapi aku senang dgn bebudak Johor FC.....
walopon aku bukan oghang JOhor....(just penah dok Johor 3 tahun je le)
tapi deme layan aku macam oghang Johor jugak.....

anyway....pade yg kenei aku kat alam maya ni.....
teghime kasih ateh persaudaraan yg kome hulorkan....
aku seghonok dgn kome....
takyah le aku bagitau name soghang2 kat sini....
baik kat Y4E ato JFC sendghi kome tau kome sape......

P/S: kalo nak masuk porem tu....kome kena taip URL die camni.... baghu bulih nyembang sampei muntahhhh

http://www.yob4ever.com/forum
http://www.johorfc.com/forum

mahap.....logo Johor FC .com aku takde...

0 Response to "www.yob4ever.com dan www.johorfc.com"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Sembang