Undian Piala Malaysia 2010

Dalam aku dok tumpu Pemilihan PAFA 2010-2012 ni, aku terlupe ada satu lagi benda penting haghi Sabtu 7/08/2010 ni. Undian Piala Malaysia 2010 pun dibuat pada haghi Sabtu lepas. Sebabkan sume dah tau keputusan undian....aku letak je le kat bawah ni.

KUMPULAN A
Kelantan
Negeri Sembilan

KL Plus
PKNS

KUMPULAN B
Terengganu
Pahang
Kuala Lumpur
Sabah

Kumpulan C
Kedah
Johor FC

Perak
ATM

Kumpulan D
Selangor
T-Team
Perlis
Felda United

* Tim2 yg aku bold tu.....tim yg aku ghase tim pilihan utk Piala Malaysia 2010.

0 Response to "Undian Piala Malaysia 2010"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Sembang