Halal



Kome???

Gambo kat ateh ni sebenonye menunjukkan kegusaran aku pada bulan puasa ni....
Ada la dapat jemputan berbuka di Hotel sekitar Ipoh....
tapi disebabkan di website JAKIM....
di Perak hanya Hotel Seri Malaysia Taiping sahaja yg dapat sijil Halal JAKIM ni....
sementara yang lain tidak diketahui......
kang tak pegi atas jemputan pejabat.....
dah pegi kita pulak yang was-was......
camne ye??

Fikir D_08 Fikir...

Update 1.00 pagi 12/08/2010
Alhamdulillah....
lepas satu beban aku haghi ni.....
bila kengkawan yg sume janji nak pi bukak pose kat hotel
sekoq pun tak nampak batang hidong....
sudahnye aku pegi kelas je lee....

Agaknya Allah sayang kat aku kot???
tak bagi aku makan benda yg aku was-was kan....

Syukur D_08 Syukur

0 Response to "Halal"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss