Universal Studio Singapore

Alhamdulillah...
cuti sekolah yang lalu...
awok berkesempatan membawak anak dengan mem awok ke sini....
anak2 le yang paling seronok sekali ke sini....

awok??..
hehehee....... tengok beg duit yang makin kempis....
tapi takpe le..
bukan selalu ye dak???

habih hati anak2 awok bila dapat berjalan kat sini...
awok le cukop riso...
deme bukannye duduk diam bile udah sume bende pujaan hati ada depan mata...
tapi sayang...

banyak benda jugak le yang awok tak boleh nak masuk..
sebabnya ...anak bongsu awok tak cukop ketinggian lagi....
kakak dengan abang dia je le yang paling seronok...
dapat merasa semua benda....
takpele dik...
ada masa ..ada rezeki kita sampei lagi la ye....

walopon kat sini gah dan menarik di mata awok...
tapi macam mana hebatnye pun...
pada awok apa yang ada di tempat kita lebih menarik lagi....

hujan emas di negeri oghang...
hujan batu di negeri sendighi...
baik lagi ditempat sendighi...




Masa ni anak awok yang kecik udah melilo kemane hale ...
sukati dia je....
ini tempat oghang dikkk...
Ayah yang libang libu....


Awok macam biasa......
mane2 pegi.... Jersi Perak tempat awok pakei....

Gambo yang paling spoil sekali...
masa berposing mamat tu takde...
dah snap gambo....
boleh plak dia muncoiiiiii....
hampehh...
rosak gambo...


Tengok anak bongsu awok tu..
paling excited.....
bumblebee ni idaman dia...
Ayah dia je yang tak mampu....

Posing setelah yang tukang nangkap gambo nye suruh



3 Responses to "Universal Studio Singapore"

  1. Sonok mmg sonok..tapi tak sama dengan sonok kat tempat kite...

    ReplyDelete
  2. bestnye yeop!

    awok org separa spore pun tak sampei lagi.

    boleh teman tau berapa kos tiket mike anak beranak masuk USS tu?

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss