5 - 1 = Piala Suzuki


Awok lambat nak apdet pasei result game # 1....
Malaysia vs Indonesia semalam....
game ni meghupekan (merupakan) game Piala Suzuki @Piala AFF atopon name lamenye Piala Tiger...
dan meghupekan (merupakan) kejohanan untok skuad utame Negara di Asia Tenggara....

rekod Malaysia dalam PIala Suzuki ni tak peghonah (Pernah) nye baik...
habih kuat pun....
kite peghonah (pernah) pegi FInal tahun 1996....
dan kalah pade Thailand 1 - 0....

itu je le pun Final yang kite peghonah (pernah) main....
lepaih tu (lepas tu) haup memanjang....
dan semalam result yang agak teghuk (teruk) yang kite peghonah (pernah) dapat....
walopon kite skor dulu melalui Nor Shahrul Idlan Talaha atopon (ataupun) name panggilannye Mat Youh.....

tapi sudahnye....
kite kene balik 5 bijik....
aduileee....
awok tak nak uleh (ulas) panjang2 pasei result ni...

kompem kat paper haghi (hari) ni melambak ceghite (cerita) pasei result ni...

P/S: Ghimo patah kuku awei2 lagi ni kome...

3 Responses to "5 - 1 = Piala Suzuki"

  1. Salam, bungkuih nasi lemak ler Malaysia!

    ReplyDelete
  2. huhuhu,... garu kepala aku bila tau keputusannya.... adehhhhhh....

    ReplyDelete
  3. @Kak Halima...
    kekeke....deme ni sembangnye berdego sebelom ni....sekaghang??? telan balik ayo lior deme tuu...

    @Abg Jonni...
    itule. kalo kene 2 - 1 ke takpele jugak...ini 5 - 1 ...aduilaaaa

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss