Ape lagi nak naik???

Minyak Petrol - Ron 97 dah naik
Minyak Petrol - Ron 95 dah naik
Gula - Dah Naik
Diesel - Dah Naik...

ape lagi bende nak naik ye???

7 Responses to "Ape lagi nak naik???"

  1. D08, ape lagi naik???
    ni berat badan ni naikkk!!!!
    arghhh!!! tidakkkk...!!!

    ReplyDelete
  2. naik marah..naik meluat..naik benci.. sori pada mereka yg perasan kaya yg meminta kononnya rakyat mesti bersikap terbuka dan rasional..kome je la yg rasional yak ?

    ReplyDelete
  3. @cik eMMe...
    alaaa...begaht badan tu sekejap je bulih tughun....tapi kalo kat Malaysia ni kalo rege baghang ato utiliti naik....payah nak tughun...

    @Chor....
    rasional ape kejadahnye..... yang menanggongnye rakyat..... bagoih ke idak kalo ghope tu....rakyat didahulukan...slogan semate... tapi perlaksanaannye....rakayt yang kene tanggung semue....banyak cantik muke deme!!!

    ReplyDelete
  4. semua dah naik la ni... xde yg pernah2 turun... gaji je yg tak naik kot...

    ReplyDelete
  5. @cik DNi...
    ate mane nak dibuatnye........ caghi je le kete soghong!!!

    @KakYong....
    gaji....tak naik2..... bende lain makin naik....mane le tak pressure camtu..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss