TV Al-Hijrah - Stesen TV Berasaskan Islam Pertama

TV AlHijrah - Segalanya Bermula Disini

Astro Oasis - Impian Sanubari Anda??...errr betoike tagline deme macam ni???

TV Al Hijrah - Stesen Tibi beghasehkan (berasaskan) nilei (nilai) Islam Pertame di Malaysia...
yang dekat ateh (atas) ni bukan awok yang cakap....
tapi BERNAMA yang cakap......

errr.....awok musykil....
ASTRO Oasis pulak kategori ape ye???.....

9 Responses to "TV Al-Hijrah - Stesen TV Berasaskan Islam Pertama"

  1. TV alhijrah ni gomen punya.. apa2 pun deme mesti yg pertama... ekekekkekekkk...

    ReplyDelete
  2. @kakyong....
    kalo ikot ni...deme no 2 patotnyee....

    ReplyDelete
  3. teman harap tv baru ni sedap dipandang dr tv gomen yg sedia ada..br semangat teman nak nengok rancangannya

    ReplyDelete
  4. @MamaYatie...
    same le kite.....takpe...kite bagi peluang dulu.....awei lagi...

    ReplyDelete
  5. TV Hijrah diletakkan di bawoh pengawalan terus Jamil Khir. kome paham2 aje le. awok maleh nak teghang secaghe lanjut.

    ReplyDelete
  6. emmm..baguih..baguih.. tibi BN bile lagi yak..makin banyok saluran propaganda deme nampoknye..

    ReplyDelete
  7. @Sopi....
    ate menteghi jage hei2 Islam kat Malaysia ni......die mesti le sughuh ikot rules yang die buat.....maksod awok...'kementeghian' die....

    @Chor...
    kekekeke....... DUlu KIni dan Selamenye.........menipu.....kekekekek

    ReplyDelete
  8. suka tgk Astro Oasis time siaran sebelum n sesudah azan tu...
    tv hijrah tu awok tak tgk lagi...

    ReplyDelete
  9. @cik Fiqas...
    anak awok pun suke...siap deme hapei lagii....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss