Majelih Meghisik & Pertunangan Nurul Husna & Rasif

Kome ingat tak ade entri awok berceghite (bercerita) pasei (pasal) awok jadi jurucakap majelih (majlis) Meghisik (merisik) & bertunang mase ghaye (raya) haji yang lepaih (lepas).....
haaa....kat bawah ni semue gambo2 yang berkaitan dengan majelih (majlis) tu...
kome layan je le....


haaa...tu yang bercakap sampei tangan naik tu.......awok le tu..... pakei songkok tinggi lagi...kekeke... belah pompuan memang awok dengan bapak mentue awok (sebelah awok : pakei kopiah ) je wakei (wakil) yang bercakap... yang baju kelabu tu le bapak pihak lelaki tu

Ini pulak jurucakap belah pehak lelaki.... memang belah lelaki ni ketughunan mamak....nak buat macam mane....dah deme berdue suke....hehehe...yang berdighi (berdiri) tu mak pehak lelaki.... die berdighi sebab die tak bulih dudok lame....sakit katenye...

antaghe baghang2 hantaghan (antara barang2 hantaran)....awok pun udah tak ingat....ni belah laki punye ke belah pompuan....

ni mase adik ipor awok tengah disaghungkan (disarungkan) cincin oleh bakei kakak Ipor die..

ini le ghupe bakei2 pengantin nye nanti...... Nurul Husna Saripudin & Rasif...

7 Responses to "Majelih Meghisik & Pertunangan Nurul Husna & Rasif"

  1. isk takpe, jodoh mereka yg terbaik, InsyaAllah...nnt anak mereka comeyyy sgt, mixFM gituuu..hehehe....

    ReplyDelete
  2. bestnye dia dah selamat bertunang :)

    ReplyDelete
  3. tahniah.. semoga segera di langsungkan... mamak pun mamak le, janji hidup bahagia rukun damai...

    ReplyDelete
  4. @apek poyo...
    Insyallah jadi...

    @cik eMMe...
    mixFM takpe...jangan LIte FM...kang ghupe tue pulak....

    @cik Dni...
    errr..cik DNi bile lagi???

    @KakYong....
    tak kesah ....janji Islam...... heheh

    ReplyDelete
  5. salam yop

    haih dah bulih jadi oghang tue da mike..paham kan maksud teman "org tua" ? tuu..ade bakat jadi jurucakap tuu...bukan sume org buleh jadi jurucakap tau...hehe...baguih le tuu...

    jodoh xkenal warna kulit dan bangsa , etc ... moga selamat sampai ke tarikh prnikahan dan terus kekal hingga akhir hayat...amin

    ReplyDelete
  6. sonok bace entry kamo ni yeop sebab banyak gambo.. huhuhu..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss