8 tahun yang lepaih (lepas)...


Awok tadi ke blog PUANSTROBERI ....
entri terbaghu (terbaru) PuanStroberi kite ni paseinye (pasalnya) die genap 7 tahun berkegheje (berkerja) dengan gomen.....
awok pulak lebih setahon je berkegheje (berkerja0 daghi (dari) PuanStroberi

taghikh keghamatnye (tarikh keramat nye) 17 Februari 2003 .....
itule taghikh (tarikh) awok setat berkegheje (berkerja) dengan tempat kegheje (kerja) awok sekaghang (sekarang) ni...
sepanjang 8 tahon awok berkegheja (berkerja) ni....

macam2 yang awok lalui....
maneh (manis), masam, tawo (tawar).....
semuenye ade......
daghi (dari) dok kat HQ.....
sampei balik ke Ipoh....

tapi macam yang kome tau....
tahon lepaih (lepas) le tahon yang mencabo (mencabar) pade awok selame berkegheje (berkerja) ni....
sampei tahap awok nak beghenti (berhenti) kegheje (kerja)......

Alhamdulillah...semuenye udah selesei.....
semue udah terleghei (terlerai)....
moge2 perjalanan awok sebagei seoghang (seorang) PEKERJA akan lebih lanco (lancar) dan teghator (teratur)......

6 Responses to "8 tahun yang lepaih (lepas)..."

  1. Teman plak belom cukup 2 taun pon..:)

    ReplyDelete
  2. ce kire 2002-2011? brape tahun dah..heeee...

    ReplyDelete
  3. untung kamu ade koje yeop.. kalo kamu ngaggo macam mane le kamu nk nanggung anak bini ye dak..

    ReplyDelete
  4. @cik azzey....
    takpe...daghi yang tak cukop 2 tahun ni le nanti akan membawak ke 20 tahun nanti....sedo tak sedo je...

    @cik eMMe...
    uiii...cik eMMe lagi lame koje gomen daghi awok ye???..... hebat....

    @Yong Ummi Hanie...
    itu le..pejam celik...pejam celik....dah masok 8 tahon....

    @cik eda_ej...
    Alhamdulillah....syuko ade koje.... dapat le nanggong anak bini awok....

    ReplyDelete
  5. thn mencabar kome udah lepas, alhamdulillah....thn mencabar teman rasanya thn ni...rasa mcm 1 mac ni nk tender resign letter...idak tahan ngan politik kat opis ..... huhu

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss