Oppssss


Puttt!!!...
manje je bunyi nye.....
sape le yang punye angkaghe (angkara) ni???
tengah2 oghang (orang) ghamei (ramai) pulak tu!!

ceh.....
tak sopan langsong....
takde sivik punye oghang (orang)......
tapi takpe jugak le....
sekughangnye (sekurangnya) tak keluo bau....

hehehehe.....

P/S: kesah ni kesah betoi.... berlaku kat khalayak ghamei (ramai) ... tempat dighahsiyekan (dirahsiakan).... hampeh betoiii

8 Responses to "Oppssss"

  1. balas la balik yop! hahahhaa!

    ReplyDelete
  2. hehehe nasib tak berbau kalau berbau abis laaaaa

    ReplyDelete
  3. mana nak letak muka kalo jadi gitu ye. aduyaiiii. malu.

    ReplyDelete
  4. uiks, sape punye? yob punye ke? keh keh keh ...

    ReplyDelete
  5. hehehehe.. mesti jenoh org tu tahan yeop.. kalo idak mesti tak bebunyi.. kikiki..

    ReplyDelete
  6. hoho..kalo berbau dan di bilik air-cond plak cena?? miahahahha

    ReplyDelete
  7. @cik eMMe....
    bulih je nak baleh....tapi takot terkuat dan terbau pulak nanti...kekeke

    @cik ANgahSayang....
    itule sebabnye...kalo berbau le....memang awok jeghit sape yang kentot tuu...

    @SOpi....
    tapi tuan punye badan buat2 tak tau jeee....sampei sudah tak tau sape pehak tertudoh

    @cik FIqas....
    errr..bukan le...ohang lainnn

    @cik Dni...
    itu le....biasenye kalo manje....datnag sekali dengan pakej bau...

    @cik eda_ej....
    awok gahse pun macam tu..... sekali tak bulih tahan dah....terkeluo jugakkk...

    @cik PUANSTROBERI....
    kalo dalam bilik ekon....kalo berbau....mau muntah oooo... ni naseb baek tak bauuu

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss