Lesen punye ceghite (cerita)

Awok tadi sempat le riniu lesen driving awok.....
Tak mahei (mahal) pun....
Setahon RM32.....
Kalo kome ghase (rasa) maleh (malas) nak riniu selalu....
Kome buatle teghuih (terus) untok 5 tahon....senang....

Awok ni pun naseb baekle sebab semalam awok ade ughusan (urusan) gunekan IC.....
Teghase (terasa) pulak le nak check lesen awok.....

Baghu awok peghasan (perasan) lesen awok udah nak mati....
Kalo tak tengokle....
Mau le berbulan2 bawak motokar dengan lesen mati.....
Naseb baekkk......

13 Responses to "Lesen punye ceghite (cerita)"

  1. siang tadi renew insuran+roadtax keta...lebur rm500 yop...

    ReplyDelete
  2. teman pon udah lupe bile lesen teman mati.. hehhehe..

    ReplyDelete
  3. RM32 ke RM30 setahun?
    Owh..masuk dlm IC skali dia jadi RM32 yer.
    Sy reniu 3 thn teruih. senang. huhu

    ReplyDelete
  4. @En Sham....
    takpele...sekali keluo je...tak renew pun tak bulih jugak en Sham....

    @cik eda_ej...
    lekaih2 le tengok lesen tu....takot2 kene saman je nanti....

    @PUANSTROBERI....
    aik?? mike RM30 je ke PUAN STROBERI??? awok kene RM32....

    ReplyDelete
  5. itu pun tak perasan, ape daaa~

    ReplyDelete
  6. cerita bab reniew ni, saya pun ada gak nk renew ni..rod tak ngan insurans kete hujang bulan ni...terbang lagi duit,.

    ReplyDelete
  7. ada duit lebih boleh la 'renew' 5 tahun sekali kan... ~

    ReplyDelete
  8. lesen rajinnn reniu, tp bawak kete nyer idok jugok..bila ler berani nak bawak sndiri kete ni weh..hua hua hua..

    ReplyDelete
  9. hehehe kadang2 kalau lama sangat pun parah gak sebab tahu2 dah mati kan lupa tueeeee

    ReplyDelete
  10. yeop..teman semedang je telupe nak reniu.. pernah cecoh 3 bulan..hihihihi..

    ReplyDelete
  11. akak penah sebulan lesen kong..selamba dpn traffik lalu sb xperasankan...bila dah tahu..masa tu tgh2 bandar KL..gelabah la jugak..psikologi betul..huhu

    ReplyDelete
  12. lima tahun terus? uih.. leh ke?

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss