Saman - Selaras 1 Mac 2011


Ade sesape yang terbace ato (atau) sekughang (sekurangnya) dengo radio ato (atau) tengok tibi haghi (hari) ni????
peghihei (perihal) gomen nak satukan ato (atau) selagheh (selaras) kan saman2 JPJ, Polis dan PBT....

dan 'canteknye' lagi.......
ade cadangan sape yang bayo saman lambat......
jumlah yang deme kene bayo jugak tughot (turut) bertambah.....
ikot lame mane le saman tu tak dibayo....

'bende' ni akan dikuatkuasekan bermule 1 Mac 2011...
dah tak lame dah tu....
sape2 yang ade lagi saman tak bayo tu...
lekaih2 (lekas2) le bayo.....

7 Responses to "Saman - Selaras 1 Mac 2011"

  1. Alhamdulillah..saman setel...jgn kene saman had laju lagi dah..hehehe...

    ReplyDelete
  2. adoiii... posting miker buatkan awok teringat saman had laju 3 thun lepeh yg xbebayo lg.waaaaaaaaaa!!!!

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, teman & suami tak de saman & teman pulok tak penah kena saman trafik..mintok dijauhkan ler..takde $$ nak membayornya

    ReplyDelete
  4. kalo le oghang tu dalam poket pon udang kerin, macam mane le gaye nak bayo.. kesian juge..

    ReplyDelete
  5. @cik AngahSayang...
    ape hehehehe.... ni musti ade saman tak bayo lagi ni...kan??kan???

    @cik eMMe...
    awok ade 1 saman polis.....1 saman JPJ..... tak bebayo lagi.....

    @cik ain...
    lekaih2 le bayo....awok takot kang polis datang depan ghumah mike....bawak garii.....

    @Mamayatie....
    awok pun sebelom ni takde....tapi bile dah ade.....bertughot2 pulak le kene saman nye...

    @cik eda_ej...
    jenoh le nak mengorek mencaghi duit.....

    ReplyDelete
  6. letih teman mace ceghiter mike ni..paseinye.. teman ade 4 lagi yg belum bayo..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss