Cuti???

As Salam semue....
Macam yang kome semue teke sebelom ni....
Memang betoi, awok kat Penang....
Tapi awok bukannye bercuti.....

Awok berkeghusus (berkursus) sebenonye.....
Dan keghusus (kursus) awok ni sampei pade mase yang tepat pade awok.....
Kursus Motivasi & Gerakkerja Berpasukan...

Memang cantek sangat le....
Macam yang kome semue peghenah (pernah) bace kat blog awok ni.....
Motibasi awok sebelom ni peghingkat (peringkat) yang terbawah sekali.....
Jadinye dengan senang hati awok teghime (terima) pelawaan ke keghusus (kursus) ni......

Dan bagoihnye (bagusnye) lagi....
Wifi kat hotel ni ok....
Walopon kekadang tersangkot....
Legeeeeeeeeeee....
Jumpe lagi kome di entri akan datang........

2 Responses to "Cuti???"

  1. berkursus di Penang... molek benor lah tu.. semoga terus bersemangat lepaih ni..

    ReplyDelete
  2. ingatkan udah benti koje.. tak pe yeop, balik dari penang dapat semangat baru nak koje.. kejor yeop kejor.. hehehhe.. =)

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss