Cakcibo II

Semalam awok ade nanye kan soalan kat blog awok ni....
sape yang tau cakcibo tu ape????
dan soalan ni awok tujukan pade oghang (orang) luo....
maksud awok....bukan Oghang (orang) Perak......

dan ateh (atas) dasar nak berkongsi dengan semue....
awok persembahkan.....
cakcibo......ato (atau) name Bahasa Melayu nye.....
Pepatung atopon (ataupun) Dragonfly.....


Cakcibo kale hijo....

7 Responses to "Cakcibo II"

  1. me selalu sebut cakcibo...hahaha! mE tak tau lak maksud dia pepatung, ku sangkakan lalat buah, hahahhaa....

    ReplyDelete
  2. tau tau cakcibo
    roomate ms kat u dulula duk sebut cakcibo
    gelak jgak memula..
    tp sejak tu pahamla.. cakcibo tu ape..

    ReplyDelete
  3. hahaha... cakcibo ni jgn kome pegang kate di oghang tue2.. seesok tangan kome ngengetoooo... errr..betui ke ?

    ReplyDelete
  4. haha. bdak2 skrg mane tawu dah cakcibo tu ape

    ReplyDelete
  5. tehehehe..comey je kalo sebut cakcibo kan. mungkin perkataan ini datangnya dari 'sibur-sibur'.

    ReplyDelete
  6. cakcibo ek, kat klantan org panggil tuyuk... heheheh

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss