Bile Kak Limah jadi pilihan

Hebat jugak penangan ceghite (cerita) Hantu Kak Limah Balik Ke Rumah (Hankalibaru)......
Sampeikan grup2 keghusus (kursus) awok jadikan dialog2 daghi (dari) Hankalibaru sebagei trademark kumpulan memasing.......
Selame ni awok ingatkan oghang (orang)Perak je yang tengok ceghite (cerita) ni......
Ghupenye (rupanya) oghang Kelate pun tengok....

Dialog2 macam 'Kita bako, kita bako'......
Ce ceghite....ce ceghite.....
Dan gaye si Usop dengan liok lentok tangan yang gemalei (gemalai)......
Jadi pilihan trademark grup2 yang ade.....

Ade jugak yang ghajin (rajin) berceghite (bercerita) shot2 dalam hankalibaru yang deme gemo......
Lepaih (lepas) satu......satu.....
Gasak deme la ye.....
Asei (asal) bahagie udahle.....

P/S : kak limah.....kak limah...dasat jugak le penangan kak limah ye!

11 Responses to "Bile Kak Limah jadi pilihan"

  1. njet..njet semot... sape sakit naik ateh...

    ReplyDelete
  2. hai d08 lama angah tak singgah sini almaklum la.. sibuk keje menimbun lak tu + lak baru start keje coti 1 week hehehe..sihat ke???
    oo lupa apa pun memang sekarang nie trend kan??? apa pun semua jd ikutan..tapi jgn jadi ikutan yg tak baik udah le..... ok de chaw hehehe

    ReplyDelete
  3. dialog " ce ceghita ..ce ceghita" tu hubby teman pon sker guna...mmg lawok citer ni...nak gelak ngekek2 je bila nengoknya....heh3..

    ReplyDelete
  4. hehehe..baru nengok semalam..best la gak citer rupernyer.patutla org asik bercerite pasei cite ni..cer citer cer citer

    ReplyDelete
  5. tak tgk lagi le cite Hankalibaru...mesti best kan, tak sabo tunggu CDnye yop!

    ReplyDelete
  6. ish.. kene nengok nih.. macam sonok je..

    ReplyDelete
  7. agoknye la.. sebab teman udoh biase nengor oghang belabun ghope itu..mungkin lagi piyo..jadi teman ghase ceghitenye biase je..watak oghang jantan lembut tu buat teman hilang seleghe nok nengok sampei habih..gamoknye teman soghang je yg tak gemokan ceghite ni yak..lantok la..biase la kan yeop.. teghingat ceghite 'zombie kampung pisang' ngan 'lang buana' dulu.. buat kat kampung teman tu..ghamei bebudok kampong teman yg dapat peluang belakon hihihi..

    ReplyDelete
  8. kawan seopis duk ngulang nengok je smpai awok pun da ter hapei.

    'masuk le umah kak limah..kokak dek nyamuk kang, kena demam malaria tapioca'

    teheheheh :P

    ReplyDelete
  9. tak tgk lagi... nak tgk jugak nnt, tunggu nak download kt tenet..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss